
Bilder der 2006er R6 und R1 Öhlins Sondermodel...
Alles rund ums Thema Racing bzw. was in anderen Rubriken nicht wirklich passt,
aber zum Thema Racing gehört.
aber zum Thema Racing gehört.
- puch Offline
- Beiträge: 2633
- Registriert: Donnerstag 13. November 2003, 16:14
- Wohnort: Franken
- Kontaktdaten:
- #Thomas29# Offline
- Beiträge: 261
- Registriert: Sonntag 14. März 2004, 19:06
- Wohnort: Augsburg
Zustimmmmmmmmmmmmmmungggg#Thomas29# hat geschrieben:[img]http://img373.imageshack.us/img373/8307/06spbk370369ku.jpg[/img]
I'm in love.
Gruß Hans
http://www.Kiefer-Reifendienst.de
Alles für den Hobby-Racer
Manchmal ertappe ich mich dabei , wie ich mit mir selber spreche
und dann
lachen wir beide
Alles für den Hobby-Racer
Manchmal ertappe ich mich dabei , wie ich mit mir selber spreche
und dann
lachen wir beide

- AndiGixxer Offline
- Beiträge: 4858
- Registriert: Samstag 29. November 2003, 18:42
- Wohnort: Kelkheim am Taunus
@AndiGixxer
denke knapp an die 10 000 Euro .(hoffe ich )
@ sixten
Ja wirklich top. da passt einfach wider alles.
denke das wird ein Renner im wahrsten sinne des Wortes
Gruß Hans
denke knapp an die 10 000 Euro .(hoffe ich )
@ sixten
Ja wirklich top. da passt einfach wider alles.
denke das wird ein Renner im wahrsten sinne des Wortes
Gruß Hans
http://www.Kiefer-Reifendienst.de
Alles für den Hobby-Racer
Manchmal ertappe ich mich dabei , wie ich mit mir selber spreche
und dann
lachen wir beide
Alles für den Hobby-Racer
Manchmal ertappe ich mich dabei , wie ich mit mir selber spreche
und dann
lachen wir beide

Na ein paar Daten hätt ich da schon:
ENGINE
• TYPE : Liquid-Cooled, 4 stroke, forward inclined, parrallel 4-cylinder, 16 valves, DOHC
• Diplacement : 600cc
• Bore and Stroke : 67.0 x 42.5 mm
• Compression Ratio : 12.8.1
• Lubrication : Wet Sump
• Fuel Supply : Fuel Injection
• Clutch Type: Wet Multiple-Disc coil spring
• Ignition : TCI
• Starter : Electric
• Transmission : Constant Mesh, 6 speed
• Final transmission : Chain
• Primary Reduction Ratio : 2.073
• Secondary Reduction Ration : 2.813
• Gear Ratio 1st : 2.583
• Gear Ratio 2nd : 2.000
• Gear Ratio 3rd : 1.667
• Gear Ratio 4th : 1.444
• Gear Ratio 5th : 1.286
• Gear Ratio 6th : 1.150
CHASSIS
• Frame : Aluminum Deltabox
• Front Suspension : Telescopic Forks
• Front Wheel Travel : 120 mm
• Rear Suspension : Swingarm (Link Suspension)
• Rear Wheel Travel : 120 mm
• Caster Angle : 24 Degress
• Trial : 97 mm
• Front Brakes : Dual Discs, @ 310mm
• Rear Brakes : Single Disc, @ 220 mm
• Front Tire : 120/70 ZR17 M/C (58W)
• Rear Tire : 180/55 ZR17 M/C (73W)
DIMENSIONS
• Overall Length : 2,040 mm
• Overall Width : 700 mm
• Overall Height : 1,100 mm
• Seat Height : 850 mm
• Wheelbase : 1380 mm
• Min. Ground Clearance : 130 mm
• Dry Weight : COMING SOON
• Fuel Tank Capacity (reserve) : 17.5 litres
• Oil Capacity : 3.4 litres
ENGINE
• TYPE : Liquid-Cooled, 4 stroke, forward inclined, parrallel 4-cylinder, 16 valves, DOHC
• Diplacement : 600cc
• Bore and Stroke : 67.0 x 42.5 mm
• Compression Ratio : 12.8.1
• Lubrication : Wet Sump
• Fuel Supply : Fuel Injection
• Clutch Type: Wet Multiple-Disc coil spring
• Ignition : TCI
• Starter : Electric
• Transmission : Constant Mesh, 6 speed
• Final transmission : Chain
• Primary Reduction Ratio : 2.073
• Secondary Reduction Ration : 2.813
• Gear Ratio 1st : 2.583
• Gear Ratio 2nd : 2.000
• Gear Ratio 3rd : 1.667
• Gear Ratio 4th : 1.444
• Gear Ratio 5th : 1.286
• Gear Ratio 6th : 1.150
CHASSIS
• Frame : Aluminum Deltabox
• Front Suspension : Telescopic Forks
• Front Wheel Travel : 120 mm
• Rear Suspension : Swingarm (Link Suspension)
• Rear Wheel Travel : 120 mm
• Caster Angle : 24 Degress
• Trial : 97 mm
• Front Brakes : Dual Discs, @ 310mm
• Rear Brakes : Single Disc, @ 220 mm
• Front Tire : 120/70 ZR17 M/C (58W)
• Rear Tire : 180/55 ZR17 M/C (73W)
DIMENSIONS
• Overall Length : 2,040 mm
• Overall Width : 700 mm
• Overall Height : 1,100 mm
• Seat Height : 850 mm
• Wheelbase : 1380 mm
• Min. Ground Clearance : 130 mm
• Dry Weight : COMING SOON
• Fuel Tank Capacity (reserve) : 17.5 litres
• Oil Capacity : 3.4 litres